zondag 4 december 2011

Zevenenveertig ...

Zeveneenveertig aankopen en/of bestellingen, maal 6 euro, dat maakt voorlopig 282 euro voor Music For Life. Dat wil zeggen dat ik op 21 december het water in mag, want ik heb meer dan genoeg centjes verzameld :-) 

Hoewel ik voorlopig nog even noestig blijf verdernaaien en nog steeds bestellingen opneem, wil ik jullie alvast van harte bedanken voor jullie massale steun en enthousiasme, zowel voor mijn zelfgemaakt produkt als voor het feit dat ik voor het eerst in mijn leven meedoe aan een ijsberenduik. Iemand bedankte mij onlangs, omdat ik haar door mijn actie opnieuw deed geloven in de goedheid van de mens...

Ook ik wil JULLIE daarvoor bedanken, beste vrienden, collega's en kennissen, want hoewel ik het gehoopt had, had ik nooit durven dromen om op korte tijd zoveel sac à sacs te verkopen.   

Uiteraard zijn julie de dag zelf van harte welkom om te komen supporteren en mij het water in te zien plonzen. Wie 's namiddags niet kan komen, is 's avonds ook welkom voor de optredens en afterparty in het MEC Staf Versluys. Alle info en programma vind je hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten